במה עדיף להתמקד בכתיבה של עמוד נחיתה בכאבים או בתועלות?

אני אומרת, דברו איתם בתועלות. אבל שניה לפני שאסביר למה בתועלות, 

אני כן רוצה לומר משהו קטן על שיווק בהפחדות ולחיצה על כאבים –

מי שרואה את עמוד הנחיתה שלכם למשחה לבעיות עור שרקחתם לדוגמה,

כבר יודע שמאוד לא נעים לו הגרד, כבר אולי טיפה מתבאס ללכת עם נעליים פתוחות בקיץ,

כבר יודע שזה מדבק ולא כל כך אסתטי… 

לומר לו את זה ככה בפנים, על הכותרת הראשית – זה לכווץ אותו. לגרום לו לפחד. 

להרגיש לא טוב עם עצמו. לא שלם עם עצמו. 

אף אחד לא רוצה להרגיש ככה. וכשאנחנו מרגישים ככה אנחנו בדרך כלל רוצים להעלם מהמקום כמה שיותר מהר…

והופה, הם יצאו מהעמוד שלכם.

במקום זה?

בואו ספרו לי כמה טוב אני ארגיש אחרי שימוש במשחה שלכם כי אני בטוחה שהיא מעולה!

ספרו לי איך משתמשים בה, מה היא מכילה, איך כל חומר גלם תורם לריפוי שלי, 

תוך כמה זמן יהיה שינוי, מה אני אוכל לנעול \ ללבוש אחר כך יותר בחופשיות, 

תתארו לי את ההרגשה, תגרמו לי לומר לעצמי – "את זה אני רוצה!! עכשיו!!"

 

כי תאכל'ס, זה בדיוק מה שאנחנו רוצים שהוא ירגיש ויאמר לעצמו כשהוא יראה את עמוד הנחיתה שלנו.

 

אז כאבים או תועלות, מה את אומרת?

השאירו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בא לך לקרוא עוד? קבלי...

עכשיו את

מרגישה שזה הזמן שלך לאתר שיציג את העסק שלך כמו שמגיע לו? 

תשאירי לי את הפרטים שלך, אני אתקשר, נדבר, נקבע לקפה ונתאים לך אתר משגע  

שיעיף את העסק שלך למעלה וגבוה!

המגשימה הדיגיטלית

0524-700966

נבנה ועוצב על ידי המגשימה הדיגיטלית טלאור כהני