אני אומרת, דברו איתם בתועלות. אבל שניה לפני שאסביר למה בתועלות,
אני כן רוצה לומר משהו קטן על שיווק בהפחדות ולחיצה על כאבים –
מי שרואה את עמוד הנחיתה שלכם למשחה לבעיות עור שרקחתם לדוגמה,
כבר יודע שמאוד לא נעים לו הגרד, כבר אולי טיפה מתבאס ללכת עם נעליים פתוחות בקיץ,
כבר יודע שזה מדבק ולא כל כך אסתטי…
לומר לו את זה ככה בפנים, על הכותרת הראשית – זה לכווץ אותו. לגרום לו לפחד.
להרגיש לא טוב עם עצמו. לא שלם עם עצמו.
אף אחד לא רוצה להרגיש ככה. וכשאנחנו מרגישים ככה אנחנו בדרך כלל רוצים להעלם מהמקום כמה שיותר מהר…
והופה, הם יצאו מהעמוד שלכם.
בואו ספרו לי כמה טוב אני ארגיש אחרי שימוש במשחה שלכם כי אני בטוחה שהיא מעולה!
ספרו לי איך משתמשים בה, מה היא מכילה, איך כל חומר גלם תורם לריפוי שלי,
תוך כמה זמן יהיה שינוי, מה אני אוכל לנעול \ ללבוש אחר כך יותר בחופשיות,
תתארו לי את ההרגשה, תגרמו לי לומר לעצמי – "את זה אני רוצה!! עכשיו!!"
כי תאכל'ס, זה בדיוק מה שאנחנו רוצים שהוא ירגיש ויאמר לעצמו כשהוא יראה את עמוד הנחיתה שלנו.
אז כאבים או תועלות, מה את אומרת?
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
התגובה שלך *
שם *
אימייל *
אתר
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.
מרגישה שזה הזמן שלך לאתר שיציג את העסק שלך כמו שמגיע לו?
תשאירי לי את הפרטים שלך, אני אתקשר, נדבר, נקבע לקפה ונתאים לך אתר משגע
שיעיף את העסק שלך למעלה וגבוה!